In het foldertje van Dreamland, gelidg tot 27 september, staat er een Disney actie. Wanneer je voor 25€ of meer aan Disney spullen koopt krijg je gratis een ontbijtkom. Eén van de mogelijke ontbijtkommen is een kom van Frozen. Daarbij staat er in de folder ook een prachtige dekbedovertrek met Elsa erop. Manon is dol op Frozen, dus dat leek een super idee als verjaardagscadeau! Gezwind trok ik dus naar de dichtstbijzijnde Dreamland bij het werk: Drogenbos. Een hoop ontbijtkommen, maar geen dekbedovertrekken. Die middag belde ik dus naar de 2 andere vestigingen die op redelijke afstand zijn: Groot-Bijgaarden waar ik ook tijdens mijn middagpauze wel geraak, en Liedekerke, dichtbij mijn woonplaats.
Geen dekbedovertrek van Frozen in stock.
Dus keek ik even op de webshop. Hallelujah! Daar is ie! En 4€ duurder dan in de folder! Dat kon ik niet zo laten, binnen de eigen keten zo’n prijsverschil, dus belde ik de fameuze rode telefoon. De telefoniste was zeer vriendelijk en behulpzaam, niets op aan te merken, en ze beloofde mij dat ik zou gecontacteerd worden met opvolg-informatie. En inderdaad, een tweetal uur later kreeg ik een andere zeer vriendelijke telefoniste aan de lijn op het doorgegeven nummer. Zij wist mij te melden dat de prijs op de website zou aangepast worden naar de prijs van de folder, en dat ik dus gerust mijn dekbedovertrek kon bestellen voor levering in de Colruyt of Okay vestiging naar keuze.
Allemaal goed en wel, maar wat met de Dreamland Dolle Disney Dagen? De ontbjitkom? Daar kan je mij een dergelijke bestelling niet van genieten, dat is enkel in de Dreamland winkel. Controle van de stock toonde aan dat ik nog naar Grâce Hollogne kon om er één te kopen binnen de actie. Voor alle andere vestigingen is de nieuwe levering voorzien vanaf 2 oktober. Na afsluiting van de Dolle Disney Dagen dus.
Bye bye gratis ontbijtkom. Toen ik aan de telefoon langs mijn neus weg vroeg wat ze wél nog hadden van Frozen in mijn buurt bleek het een miezerig kussen te zijn. Daar komt ge ook niet aan 25€ mee hé slimmekes.
Uit ontevredenheid heb ik dus dat dekbed nog steeds niet besteld. Ik heb nog 2 maand voor ze jarig is. We zien wel, misschien is ze tegen dan op iets anders gekomen.
Grom.