Ik mocht eens langsgaan op Brand Bazaar. Niet zo de typische press days waar veel persmensen eigenlijk meer om de goodiebag komen dan wat er echt getoond wordt, maar een event dat zich focust op het beleven van wat een merk te bieden heeft.
Wat kon ik er dan wel doen?
Ik kreeg er heerlijke koffiebereidingen van L’Or Espresso te proeven.
Ik praatte honderduit met de meneer van Sphero over de stevigheid van BB-8 (lijfje krijgt je hond nog niet kapot, kopje is wat meer fragiel). En over de nieuwe Pebble smartwatches
Ik proefde heerlijke ter plaatse gemaakte Neuhaus pralines en leerde over de geschiedenis van dit oudste pralinemerk van het land.
Ik leerde de nieuwe Grohe kranen kennen en maakte in gedachten al plaats voor de koeler met bruiscartridge en koolstoffilter in de onderkast in de keuken.
Ik leerde het concept van een boeketten abonnement kennen, jammer genoeg leveren ze niet in dit boerengat.
Ik leerde over de heerlijke gins en likeuren van Belgin (elderflower likeur!) en besloot dat ik hier in de buurt dringend nog eens op restaurant moet (1x raden welke gin ze daar schenken).
En last but definitely not least: ik mocht meerijden achterop een prachtige Harley Davidson! Uiteraard volledig correct uitgerust met handschoenen, motorvest en helm!
Geen goodiebag, wel massa’s informatie, leuke en lekkere ervaringen en zeker voor herhaling vatbaar!