Cadeautjesstress

U kent het vast wel. Maar dit jaar slaat echt alles voor mij. Meestal weet ik wel iets voor iedereen en ben ik er tijdig bij. Maar drukte en vermoeidheid staken stokken in de wielen. Dat en de winkels zelf.

“Bestel online!”, ik hoor het de marketeers graag zeggen. Maar na een recent fiasco durf ik al bijna niet meer bij Bol bestellen als het niet minstens 4 weken vooraf is. Gelukkig leverden ze deze keer zoals beloof “next day”. Ruim op tijd.

Colruyt doet het minder goed. 2 items besteld van hun speciale shops om in de Colruyt te laten leveren, bij bestelling stond alles aangeduid als OK met een goede levertermijn. Een paar uur later kreeg ik een slecht opgemaakte mail om doodleuk te melden dat item 1 niet meer beschikbaar is en item 2 er een week langer over zou doen. Idem met een bestelling bij Collishop: een hele week later. Gebuisd.

Gelukkig konden andere winkels met plezier inspringen. Mijnspeelgoed.be bijvoorbeeld: niet alleen hadden zij het gezochte item nog, het is nog tijdig verzonden en zal onder de boom liggen wanneer het moet.

Nu nog een paar dingen bedenken en mijn Secret Santa cadeautje afwerken. Het is stressen dit jaar, echt wel!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s